Oκτώ χρόνια πριν, στις 19 Δεκεμβρίου του 2010, δημιούργησα ένα μπλογκ για να εκφράσω την αγάπη μου για το βιβλίο και την ανάγκη μου για διάβασμα. Σε καμία περίπτωση δεν μπορούσα εκείνη την ημέρα να φανταστώ τις συγκινήσεις που θα μου προσέφερε αυτό το διαδικτυακό ταξίδι. Το blogging δεν είναι απλώς ένας ωραίος τρόπος να επικοινωνείς με ανθρώπους που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα με σένα, είναι κυρίως ένα υπέροχο ταξίδι γεμάτο εμπειρίες, γνωριμίες, ιδέες για περισσότερα βιβλία, απολαυστικές συζητήσεις. Πέρασα πολύ ωραία! Πραγματικά. Δεν ήμουν βέβαια πάντα συνεπής. Τα τελευταία δύο χρόνια συνέβησαν πολλά πράγματα στη ζωή μου, όμως η μικρή απόσταση που κράτησα από το blog με βοήθησε να συνειδητοποιήσω πόσο σημαντική είναι αυτή η επικοινωνία. Ήθελα όμως μια αλλαγή και γι' αυτό το λόγο δημιούργησα ένα νέο blog που έχει τη δική του διεύθυνση loureadblog.com, ολοκαίνουριο σχεδιασμό, αλλά την ίδια φιλοσοφία με αυτό εδώ. Όλα τα παλιά ποστ έχουν μεταφερθεί στο νέο site, όπου φυσικά υπάρχουν και καινούρια. Θα χαρώ πολύ να τα λέμε και εκεί! Σας ευχαριστώ θερμά για την στήριξη και την αγάπη όλα αυτά τα χρόνια.

Καλά Χριστούγεννα!


Lou Read


Leave a Reply