Δεν ακούγεται κι άσχημα: Να ανοίγεις τον Υπέροχο Γκάτσμπι και να επιλέγεις από την ηλεκτρονική βιβλιοθήκη σου ένα από τα εκατοντάδες βιβλία που έχεις κατεβάσει. Στο site Out of Prints θα βρείτε αυτές τις ωραίες θήκες για eBooks που έχουν το εξώφυλλο ενός κλασικού μυθιστορήματος.






Αυτές τις μέρες αναζητώ το ιδανικό eBook. Δεν θέλω να είναι βαρύ, άρα όχι iPad. Προσανατολίζομαι μάλλον προς το Kindle. Θα δείξει. Πιο πολύ απ' όλα με έχει ενθουσιάσει η ιδέα ότι θα ταξιδεύω χωρίς να αγχώνομαι ποια βιβλία να πάρω μαζί μου, γιατί μέσα σε ένα θα κρύβεται μια ολόκληρη βιβλιοθήκη.  


Y.Γ. Οι θήκες για e-book κοστίζουν $45. Ιnfo:  outofprintclothing.com

5 Responses so far.

  1. Ανώνυμος says:

    Λατρεύω όλες αυτές τις συσκευές, αλλα στο θέμα-βιβλίο θέλω να μυρίζω το χαρτί :-)

  2. librarian says:

    Ενημέρωσε μας όταν πάρεις τη συσκευή γιατί με ενδιαφέρει και εμένα, κόστος, ικανοποίηση και τέτοια.

  3. Εννοείς λοιπόν e-reader. Κ ι εγώ προσανατολιζόμουν προς κάτι τέτοιο, αλλά πήρα τελικά ένα τάμπλετ που το χρησιμοποιώ κυρίως για διάβασμα και διαβάζει και mobi(κιντλ) και epub (των υπόλοιπων readers) . Εννοείται πως δε σταμάτησα να αγοράζω βιβλία σε χάρτινη μορφή.

  4. Kyriaki says:

    Πολύ ωραίο post όπως πάντα!

    Έχω το Kindle keyboard κι ισχύει αυτό που λες. Είναι ελαφρύ και το έχω πάντα μαζί μου ανά πάσα στιγμή. Συνήθως διαβάζω στα αγγλικά και ποτέ δεν είχα κάποιο πρόβλημα να βρω το βιβλίο που ψάχνω μέσω amazon, όμως έχω ακούσει κόσμο να παραπονιέται για τα ελληνικά βιβλία. Δεν γνωρίζω πολλά για το θέμα όμως, οποταν δεν θέλω να σε παρασύρω.

  5. Όταν βρέθηκα στη θέση σου, κατέληξα στο Kobo Touch και δεν μετάνιωσα για την επιλογή μου. Τα πλεονεκτήματά του:
    Έχει οθόνη αφής, διαβάζει epub/pdf και είναι πολύ καλή η τιμή του (γύρω στα 100). Δυστυχώς δεν διατίθεται στην ελληνική αγορά και πρέπει να το παραγγείλεις. Εγώ το πήρα από fnac.com
    http://www.kobobooks.com/touch

    Trivia: το όνομά του είναι αναγραμματισμός της λέξης book

Leave a Reply